2011. március 22., kedd

:P

Reggel a suliban azzal kezdtem, hogy "elkaptam" a Misi gyereket. Jól kiosztottam, bár szerintem semmit se ért a dolog.

Tegnap ugyanis fellökte Sugit, és ráugrott. Szegény gyerekem mellkasára sikerült ugrania, így a gyerkőcöm nem kapott levegőt. A frászt hozta rám, olyan csúnyán vette a levegőt!:( Szerencsére utána nem volt semmi baja Sugikának...

Megvártam tanárnénit is, mert a fénykép-rendelési dolog nem volt egészen tiszta... Végülis úgy döntöttem, köszönjük, nem kérem: 8 db kép 4000 Ft. Megbeszéltük, hogy majd beviszem egyszer a nagy gépet, és csinálunk csoportképet. Sőőőt, mondtam, hogy egyéni képeket is csinálhatunk: keretezni, maszkolni, feliratozni én is tudok!!!:)

Kaja. Mivel husi alig van a fagyóba, de mama megdobott ismét egy kis kakashusival, újítottam!:) Leszedtem a mellét a csontról, a combit is kicsontoztam, kifiléztem, összedaraboltam apróra, és abból kreáltam gyrost. Nem volt elég neki a gyors sütés, párolni kellett kicsit... DE meglepően fincsi lett a végeredmény!:)
Jó sokáig bogarásztam egyébként a combokkal: bonyolult egy szerkezet... Az a sok ín, meg mittoménmi... Az ujjam is elnyisszantottam 2 helyen!:(

Gyöngyitisz... Azt hiszem, bontani kell... A flower-power megcsavarodott, nem vettem észre! Jó nagy baki!:(

Ja, ma feliratoztam is. NEEEEEEEM fejfa, hanem fa-tál. Kicsit hálásabb feladat volt!:P

Nincsenek megjegyzések: