2011. március 13., vasárnap

Vagyok...

Kicsit uncsin telnek napjaim...

Ma extrakonyhatündér voltam, mert hal volt a kaja. A párom sikeresen tonhal helyett pangasius vagy miafenét vett, pedig külön felhívtam rá a figyelmet, hogy ilyet NE!!! Amúgy se szeretem a halat, de ez a fajta különösen pocsolya ízű!:( Szóval fel volt adva a lecke, hogy ehető kaját varázsoljak belőle. Rozmaringos-fokhagymás-tejszínes halacska lett belőle, tepsiben sütve. Mellé kukoricás rizs.
Egész jó lett, bár a hal ízével akkor se vagyok kibékülve!:P Túl zsíros, vagy nem is tudom... Olyan plöttymeteg a húsa, akárhogy csinálom! ...de ha már ennyi pénzt kiadott rá, megesszük - nincs pazarlás!!!

Süti sütögetés is be volt tervezve, de mama túrós-táskát sütött + apa hozott a cukiból sütit. No, így fogyózzon az ember!!!:P
Majd holnap sütök: barackos muffint. ...feltéve, ha lesz hozzá kedvem!

Ma leadtam egy nagyon-nagyon szolíd gyöngyrendelést, mert zöld nagyon kellene. A nagy orchidea 2 virágja, és a bimbó készen van, csak levél kellene hozzá...

Egyébként totál be voltam ma lassulva, mivel bogyót vettem be tegnap este, hogy aluszkálni tudjak. Olyan szar érzés, hogy csak nézek ki a fejemből, mint a birka!:P

Ja, az Avirám ma ügyesn megfogott egy kis szenyógenyó gyanús dolgot! Jól leizzadtam!!! ...a csuda gondolná, hogy egy ártatlan gyöngy-virágmintás weboldal fertőzött...

Sugi élvezi a tavaszt, egész nap kint rohangált. Mamával virágoskertet rendezgettek: elültetett egy csomó tulipánt. Apa végre kiszedte a nagy fűzfa gyökerét, így annak a helyén is virágok lesznek. Egyébként hiányoznak a nagy fák... Még mindig olyan furcsa!!! A csuda gondolta volna, hogy jön egy fergeteges vihar, és az összes fát az udvaron kidönti...

Nincsenek megjegyzések: