2011. március 27., vasárnap

Depi :(

Utálom az óraállítást. Főleg ezt... Totál megzavart a dolog! Akárhogyis nézzük, fél 10-kor ébredt a család!:-S Mi lesz velünk holnap??? Egész nap mosott kaka leszek???

Tegnap bogyóval aludtam. Először azt hittem, nem kell, de 10 óra után befutott az első adag ordibáló egyén egy dummm-dummm autóval... Üvöltöztek is egy sort, természetesen az ablakunk alatt!:P
Na, ekkor vettem be a gyogyit. Utána fél óra nyűglődés, majd beájulás...
Egyébként nagyon depin feküdtem le!:P Ha igazán belegondolok, elborzaszt a dolog: se munka, se pénz...:(
Néha szabályosan kívánom a világvégét... De az egyetlen dolog amiért mégse akarom, az a kislányom!:(

Holnap a munkaügyit is hívnom kell az időpont miatt. Persze ez se olyan egyszerű... Elméletileg 4-én kell mennem, de mamát is 4-én kell vinni a kórházba...

Ja, ha már a depinél tartok... Majdnem az ebéd a macskatányérba kötött ki!:P
Lehet, hogy én vagyok a béna, de ezt a qrva pangasuis halat képtelen vagyok megsütni... Szarrá ment! Rohadt nyálkahal!!!:P
De azért Tibi megette... Én meg lestem... Najó, egy kis salátát ettem!:P

Nincsenek megjegyzések: