2011. március 4., péntek

Kikukkolt a napocska

Régen láttuk már a napocskát: ma bizony kikukkantott picit. Persze csak világított...
A hó is olvadásnak indult, így nyakig ér a trutymó!:P Utálom ez a latyakos pocsit!!!
A madarak is próbálnak csiripelni. Az egyik veszettül erőlködött, jót vidultam rajta!:)

Sugika ma is alakított: a fejét beverte egy fába - állítólag az egyik fiú meg akart fürdetni a hóban, és menekülés közben nekipuffant... A kabátjában szétment a cipzár. Frankó. Utálok cipzárat varrni, ráadásul ez a gép nem is hajlandó ilyesmit varrni!:P
...és a sapija: valami fura sárga folt virít rajta!!! Nem tudtam beazonosítani...

Ma apa volt a kajafelelős: hamburgert ebédeltünk. Fincsi volt, csak kicsit furin érzi magát a belezetem!

Egyébként totál fáradt vagyok! Úgy elszaladt ez a nap!!! Mintha semmit nem csináltam volna...

Visszatérve az időjárásra... csak semmi örömködés: nem jön még a tavasz!:( Vasárnapra ismét havazást mutat az időkép. Markáns hidegfronttal: hisztis-picha leszek!!! Még jó, hogy szereztem bogyeszt a fejfájásomra.

Nincsenek megjegyzések: