2011. március 30., szerda

...

Tegnap délután azt hittem, hogy Sugi táppénzes lesz!:( Fújta az orrát, fájlalta a fejét, torkát, hasát...Sápadt is volt!:( Jól rámhozta a frászt!!!
De csodák csodája: reggelre jobban lett, és ment suliba. Újabban nagyon akar menni.:D

Reggel voltam az önkormányzatnál, utána meg duriztam Suginak pár rucit. Jó vétel volt: 100 Ft-ért hoztam neki szabadidőnacikat!:) 500-ért szinte új cipzásros pulcsikat. Finom puha-meleg pulcsik!:) Suginak is tetszenek: azt mondta olyan puha, mint a cica szőre.

Főznöm ma nem kellett, mert maradt tegnapi, így a befőttesüvegekkel bíbelődtem. Valahová el kellene tüntetni az üres üvegeket - talán átviszem mamához... Ő szokott befőzni...

Ja, holnap szundizhatunk sokáig!!!:) A tanári kar továbbképzésre megy, így nem lesz tanítás!:)

Nincsenek megjegyzések: