2011. március 2., szerda

Papírhegyek

Anyósom felvilágosított, hogy az csak egy dolog volt, hogy megcsináljuk a gázolaj-visszaigénylést, még egy csomó munka van vele... Így ma is mentem...

Vérnyomiméréssel kezdtük, mert mami ment a dokihoz beutalóért. Megmérte az enyém is. 140/95 128-as pulzus. Alapjáraton... ...és még csodálkozok, hogy a búrám néha szét akar pukkanni! Szegény kicsit kétségbeesett a pulzusom miatt, hogy most mi van, de mondtam neki, hogy jól vagyok...

Adolf kutty ma kicsit dilis volt, mert apósom elment kocsival, és nagyon hiányzott neki a gazdi! Harapott! Pontosabban csak csipkedett! Kicsit odakoppintottam az orrára, hogy héka, én vagyok a főnök!!! Na, utána meg alig lehetett leállítani, össze-vissza nyalt! Egyszerűen imádom ezt a blökit!!!:)

Sugica valamiért elég durci volt amikor hazajött. De nem mondta meg mi a baja... Majd kifaggatom! Rossz jegyet tuti nem kapott, mert azt egyből megkérdeztem. Valamelyik lüke osztálytársa biztos megint piszkálta!:( Komolyan mondom, az osztályából 5-6 gyereket simán el lehetne küldeni kisegítőbe!:( ...de tanárnéni mondta, hogy mégcsak meg se buktathatja őket!:(
...és kiderült, hogy hittanról lógott. Nem azért, mert nem érdekli, hanem fél attól, hogy később kell ebédelnie a felsősökkel!:( Legfeljebb majd hétfőnként nem kajál a suliban, hanem eszik itthon...

No, megyek, mert a porszivornyázás félbe van. Sugi szekrényében is pakolni kellene. Jó lenne ma végezni vele, mert holnap a konyhában szeretnék összerámolni-nagytakarítani!:P

Nincsenek megjegyzések: