2011. március 6., vasárnap

Zombi - üzemmód


Este 11 felé kikapcsolatam a gépet, gondoltam, hogy még nem olyan hangosak, gyorsan elalszok. NA PEEEERSZE!!! Úgy lüktetett a zene (tamtam), hogy ha bedugtam a fülem, a gyomromban akkor is éreztem. Természetesen totál kiakadtam, legszívesebben ordítottam volna, hogy KUSSOLJANAK!!! ...adtam a pulzusomnak...
A robbanás szélén állva bekaptam a lecarom-tabi másik felét. Lefeküdtem, próbáltam mondogatni, hogy "nem vagyok ideges, nem vagyok ideges...", és próbáltam a tv-nkre koncentrálni, bár a dumdum, és a szokásos qrvaanyázós üvöltés egészen elnyomta...
...és egyszercsak se kép, se hang - beájultam, mint akit fejbe vertek. Hajnal 5-ig úgy aludtam, mint a bunda! Jó ez a zanyag!:P

De azért xar, hogy szombatonként ezután csak nyugibogyesszal tudok szunyálni!:(

Mamáék mondták, hogy hajnal 4-kor még javában tombolt a buli... ÖÖÖÖÖÖÖ, izé, meddig is szól az a rohadt engedély?????

No, a tabi áldásos hatását még mindig érzem: be vagyok lassulva... Kicsit jó is, hogy nem kattog az agyam... Persze azért egy-két ember fejét kapásból letudnám tépni!:P Kis agresszív!:P

Más. Sugica buksikája még mindig fáj, bár az előbb már balettruha volt rajta, és abban ugrált. Még nem döntöttem el, hogy vigyem-e dokihoz... Mert ha elvinném, tuti botrány lenne, és a Gergő tuti kapna valami büntit... Igaz annyi osztályfőnökije van, hogy az igazgatói már meg se kottyanna neki!:P

Nincsenek megjegyzések: