2011. február 27., vasárnap

Hétvége

Mivel nagyon hóvége van, csönd volt a szomszédban! Na, ez is ritka dolog!!!

Tegnap a mamiéknál hadakoztam az ÁNYK-val... Gázolajas-visszaigénylős móka! Végül persze hagyta magát a kis drága progi, egész gyorsan rájöttem, hogy mit hogyan kell...
Csak az volt a bibi, hogykinyomtatni már nem tudtam nekik, mert kifogyott a festék!:(
Főzni se kellett, mert anyósom isteni rakott-krumplit csinált, és kaptunk belőle jócskán.

Ma se kellett főzni, mert mama oldalast sütött, tört krumplival. Nagyon fincsi volt! ...és mivel nem kellett főznöm, ismét nekiveselkedtem a rettegett rizskoch-nak. Hála Orsi barátnémnak, végre sikerült!:)
Nem lett lapi, nem lett száraz és kemény, és nem kellett robbantani a tepsiből, mert szépen kijött!:)
Persze a riszfőzős résznél ismét sikerült alakítanom: odaégett picit!:P
Az történt ugyanis, hogy kibögréztem a rizst, felöntöttem jócskán vízzel, és bejöttem a rokony weboldalát bűvörészni. Ide is tapadtam a géphez rendesen, amikor a párom megszólal: nem főtt még meg az a rizs??? Baccus! Úgy felpattantam, hogy a szék majdnem felborult, és robogtam a konyhába. Félve lestem bele a kotlába: gyorsan el is zártam alatta a gázt. A víz teljesen elfőtt, de a rizs fehér volt. Csak egy picit kapta oda... Mázlim volt!:P
Szóval azért mindig akad valami kis konyhai baki!:P

A rokony weboldijáról: totál átszabtam! Nem kell neki CMS!!! Most írhatom a kódokat ezerrel!
Jókis agykarbantartó meló: csak úgy rohangásznak az idegpályáimon a nanorobotok!:P

Nincsenek megjegyzések: