2011. február 3., csütörtök

CBA Sajttal töltött pulyka - KAJAKRITIKA

Ritkán szoktunk ilyen zacsis fagyasztott cuccokat venni. Eddig ha sajttal töltött pulykát vettünk, a Valdort volt a nyerő. De most nem volt... Így a drágám hirtelen felindulásból a CBA-s sajttal töltött pulykát hajintotta a kosarába.

Nos, ez hiba volt!!!

Sütés közben még semmi gyanúsat nem láttam rajta... De azért sütöttem mellé egy kis Valdor pipifasírtot is, biztos ami biztos alapon!:P

A lényeg: szar, darált trutyi az egész! Semmi íze! Vagyis bocsi, volt íze: darált avas szalonnához hasonlítanám!:P A sajt meg... Hát, valószínű, hogy nem sok köze lehet az igazi sajthoz. Valami fura savanykás utóíze volt.
Azt hittem visszajön!:P

Persze a párom legyűrt kettőt, és vigyorgott, hogy hagyott nekem még egyet! Pfff, mondtam neki, hogy köszi, inkább nem, attól az egytől is mindjárt hányok!:P
...csak annyit mondott, hogy túl érzékeny vagyok! Hát persze!!! A zacsis fagyasztott dolgok a gyengéim!:P ...főleg amióta tollat találtam az egyikbe!:P

Tegnap megtaláltam a gyógyszeres dobozkába a Cefamadar-t. Több, mint a fele megvan! Azért ment a süllyesztőbe, mert híztam tőle. De most ismét megpróbálom: és próbálok az agyamra hatni, hogy igenis használni fog!!! Lehet, hogy ezért nem ment a kaja???

Nincsenek megjegyzések: