2011. február 3., csütörtök

Sugi táppénzen

Tegnap amikor hazajött a gyerkőc a suliból, panaszkodott, hogy fáj a hasa. Utána elkezdett menni a hasa... De úgy rendesen!:(

Fél 5-kor szülőire kellett mennem, így kicsit átment dédiékhez. Ott nem volt semmi vész...
A szülőin egyébként alig voltunk! De most kivételesen ott volt 2 problémás gyerek anyukája is... Persze a fő-főrosszaság anyukája most se jött el!

Így reggel időpontot kértem a dokinénihez.
Ahogy odaértünk, azonnal be is hívtak!:P Nem értem, miért néznek ilyenkor csúnyán az ott várakozók. Nekik is csak egy telefonba kerülne!:P Főleg az öregasszonyok tudnak ilyenkor vérben forgó szemekkel nézni!:P

Szóval a torka be van gyulladva a gyerkőcnek, ( vérbő garat - tüdő tiszta - gondoltam!!!!!) és valami víruskát is összeszedett, attól megy a hasija. Állítólag járvány... Fertőző!:(
Már én is meglátogattam a klotyómanót párszor, valószínű, hogy elkaptam!:P
8 ezer maradt a gyógyszertárba. Najó, ebben benne van az én gyógyszerem is...
Csak hétfőn mehet a csajszi suliba!

Voltunk a suliban is, mert a Tappancs újság ma érkezett. Megjött a farsangi foglalkoztató is, meg a lovasnyomdás-buborékfújós-világítós rózsaszín toll is!:)

Holnap matek röpdoga, de hétfőn majd bepótolja. Az 5-ös 10-es szorzóból fognak írni.

Ja, és ma volt a helyesírás verseny eredményhirdetése is. Sugi 3. lett!:D Kapott egy noteszt, egy cerkát, és egy nyelvtan 5-öst. Plussz egy dícséretet a tájékoztatóba!:)

Elég nyöszöge a csaj. Nehéz ilyenkor vele... Nyafizik, és durcizik! Elhiszem, hogy rossz neki!:(

Nincsenek megjegyzések: