2011. február 18., péntek

Farsang




Bár Sugi papírforma szerint még táppénzes, mégis elmentünk. Naná, hogy elmentünk, hiszen apával egész héten a jelmezen dolgoztunk!:)

Egy nagy kukászsákban szállítottuk a suliba Spongya Bobot. Amikor ráadtam a csajszira, egy csomóan körbeálltak, és lestek, hogy vajon ki az???

Kicsit nehezen indult a bemutatkozós rész... Már akkor éreztem, hogy nyerők vagyunk!:)
...és igen!!! Sugi - vagyis - Spongya Bob lett az aranyérmes! A fődíj egy torta volt!:) Gyorsan haza is szállítottam a tortát, amíg buliztak...

Fellépett Hevesi Imre is, általában ő a fellépő, de imádják a gyerkőcök.

Utána tombola. 6 db-ot vettünk csak... Először egy pici képet nyertünk (motoros:P). Utána kihoztak még vagy 5 db tortát. Mondom nekünk az nem kell, mert már van!:P Hát nek kihúzták a mi számunkat az első tortánál!:D Utána amikor az utolsó tortát húzták, elkezdtem vigyorogni, hogy milyen muris lenne, ha azt is megynyernénk! Hááááát, meg is nyertük!:D
Mivel Tibi nem jött velük, csörögtem neki, hogy jöjjön, mert nem bírunk hazavinni mindent... Csak értetlenkedett, hogy mi mindent??? Amikor nagynehezen elmagyaráztam neki, hogy van még 2 db tortánk, kitört belőle a nevetés!:):):)

Sugi boldog nagyon, hogy nyert!:D Szerinte Patent ott ült a vállán, és szerencsét hozott neki!:)

...a kép. A barátnőjével. Miután levették a jelmezt, kicsit még bohóckodtak. Sugi és Barbi egyébként egy napon születtek! Együtt vajúdtunk az anyukájával a kórház folyosóján!:)

Nincsenek megjegyzések: