2011. február 21., hétfő

Hétfő :P

Kemény délelőttöm volt: mosás után összerámoltam Sugi apróvackait dédiéknél. Látszólag rend volt... De csak látszólag. Amikor jobban szemügyre vettem a dolgokat, rájöttem. Igazi kis rumligyáros a csajszi. Ráadásul rejtegeti a dolgokat. Pl. egy sáros térdű farmernaciját a régi babakocsi legméllyén találtam meg!:P
Kidobtam 2 nagy szatyor kacatot: füzetből tépett lapokat, fonaldarabkákat, tollakat, használt zsepit, stb. Nem gondoltam, hogy ilyen kis trehány, itthon azért nem gyüjtöget ennyire!:(

Amikor hazaért, természetesen ment is át. Kicsit meglepődött, hogy pakoltam... Kíváncsi vagyok, hogy átdúrja-e a kidobott dolgokat!:P

Az ebéd kicsit csúszott: bableves volt. Hmmm, iszonyat sűrű lett, de Tibi megdícsért! Végre egy jó bableves!:P ...és még azt hittem, nem fog neki tetszeni!:P

Más. A vállalkozó rokony weboldalát átszabom... Kicsit. Neki jó lett volna úgy, de s*ggen csókolt a múzsám, és átdizájnolom!:P Keresgéltem a témák közt, de rájöttem, jobb lesz, ha én magam írom meg a css részét.:D

Nincsenek megjegyzések: