2010. április 30., péntek

Túlvagyunk...

Reggel Sugi vidáman ébredt. Nekem bezzeg remegett a térdem!:P
Mamánál megitta a fél bögre tejcsit, az új CBA-s bögréből, és evett pár falatkát. Szépen megmosta a fogát, és mentünk is a dokinénihez.

Pontosabban beszaladtunk a suliba a gyereknapi póló miatt. Szegény tanárnénit éppen egy szülőpáros osztotta, mert a gyerekük nem tud olvasni. Csúnyán nekiestek szegény tanárnéninek!
Érdekes, Sugi tökéletesen olvas!
...mondjuk én le is ülök vele minden este, és gyakorolunk!:P

No, 8-kor ott is voltunk a dokinéninél. Ismét mosolyogva fogadott minket. Sugi csüccs a székbe. Majdnem leugrott amikor hátradöntötték. Kinyiktotta a száját, és a dokinéni kimondta, amit eddig is tudtunk. Kihúzza!
Körbekenegette a rózsaszín zsibbasztó izével, én pedig foghattam a gyerkőcmanci mancsát. Fogó előkap, Sugi szeme nagyra kerekedik...
Pillanat töredéke alatt kikapta Sugi fogát. Persze a csajszim ordított, és amikor már kint volt a fog, keserves zokogásba kezdett... Vígasztalhatatlanul!:(
Mozgós tejfogacska ide, vagy oda, bizony 2 óriási gyökere volt! Igazi hős a kislányom!:)

Az akció után elszaladtunk a postára, és megpróbáltam a fizumat levenni a kártyáról. Próbáltam... Postásnéni szerint elutasítva! No, akkor nézzünk egyenleget! A pénz rajta!
Kiderült, hogy a szenyó OTP az A-hitelem, vagy mi a csudaxarom megcincálta, mivel szerintük nem megy rá munkabér! Könyörgöm!!! A csoportos átutalást miért nem lehet elfogadni??? A hülye is látja, hogy ez bér??? Ennyi segély nincs sehol!:P
...mindegy 20 ezerrel megrövidítettek!:P Nagyon xar kedvem lett!

De kimentünk a piacra, mert megígértem Suginak, hogy kap egy pólót. Szerencsére a játékosbácsi nem volt itt, így tényleg csak pólót vettünk. Hercegnő-lovas, halványlila. ...és egy nacit is kapott, amin szintén ló van, és sötétlila!:)

A gyógyszertárat hazafelé útbaejtettük. Kiváltottam a tegnapi receptjeim. Puff 8000 Ft!
Iszonyat, hogy így elmegy a pénz!:(

Itthon Sugi szépen lefeküdt, én meg húztam a konyhába robotolni! Menü a többieknek: borsóleves, rántott csirkemell, zöldséges krumpli. ...és mama is megtoldotta egy nagy tányér túróslepénnyel.
Én csak pulykamellet ettem natúron megsütve. Amikor készen lett, tettem rá fokhagymát, paprikát. Nyami! Fincsi volt!:) ...csak kevés! Így a tegnapi hentestokány-maradékot is bepusztítottam!:P Meg a maradék savanyúubit is!

Még jó, hogy kaptam mára egy fél nap szabit. Kapkodhattam volna, mint a veszedelem!:P

Ebéd után kicsalogatott minket a napsütés, és elsétáltunk a postára. Ismét megszabadultam egy tizestől! Pedig csak 2 csekk volt!:(
Sugi kapott egy gömb fagyit (vizeset). Engem pedig totál nemizgatott se a fagyi, se a sok süti! Najó, egy nyali lime-fagyi lecsúszott a torkomom. De csak azért, mert Sugi az orromalá dugta, hogy kósotjam. ...pontosabban az orromba nyomta!:P

Itthon volt egy kis háború, mert apának nem hoztunk fagyit! Ja, 25 fok volt kint, hülyére olvadt volna mire hazaértünk!:P
Kapott helyette pálcikás jégkrémet. Ez is drága volt! Mintha a fogam húzták volna!:P

Mosogattam is, picit neteztem is. Úgy érzem magam, hogy nagyongyorsan le kellene feküdnöm, mert piszok álmos vagyok! 2 napja fáj a jobb szemem. Eddig csak fájt, most pedig már csak hunyorgok vele!
...és a belem is kutymorog...

Nincsenek megjegyzések: