2010. április 23., péntek

Fogdoki, hambi, meg stb.

Sugi egész éjjel nyöszögött, fájt a foga nagyon! Hiába adtam neki gyógyszert, nem használt semmit!
Reggelre bedagadt a kis pofija, úgy nézett ki, mint egy kishörcsög.

Szépen leültünk indulás előtt az ágyam szélére, és megbeszéltük, hogy ha délelőtt rendel a fogorvosnéni, akkor elmegyünk hozzá. Kapásból bele is egyezett!

Mázlink volt, mert péntekenként tényleg délelőtt rendel, persze előtte szóltunk a suliba, hogy mi a helyzet. Várnunk se kellett, mi voltunk ott egyedül.

A dokinéni nagyon aranyos volt, végig mosolygott, Sugi így nem is félt! Be van neki gyulladva az a tejfoga, de már mozog is! Kapott gyógyszert, cseppet, és jövő héten vissza kell menni. Ki fogja húzni! ...hacsak addig ki nem pottyan magától!:-O

Ahogy végeztünk, kirohantunk a piacra, mert a csini-nacit ki kellett cseréltetni. Sajna rózsaszín már nem volt, de ez a fehér is szép! Persze kicsit félek: Sugi, meg a fehér! Tuti már az első nap fűfoltot fog rá varázsolni!:O
Ahogy végeztünk hazavágtattam a csajszikámmal, és átvittem dédiékhez.

...utána tűz vissza, mert a kolléganőmnek el kellett mennie, és volt egy halom papír is előttem! Délre persze megcsináltam mindent!:)

Hazafelé kissé kiakadtam: sehol nem kaptam hamburgerhusit! ...és majdnem a sajtot is elfelejtettem. Persze végül a párom mégiscsak visszament a boltba, mert gomba is kellett neki, meg kukorica is!

Saját gyártmányú hamburgerhusit sütöttem. Fincsi lett nagyon!:) A párom 4 hambit betermelt!

...én meg csak nyammogtam, és csak husit ettem zöldségekkel (parit-gombát), meg sajtot.
Tényleg nyammogás volt, mert nem akart lecsúszni! Talán a hagyma nem tetszett a pocaknak.
Étvágyam NULLA! Hat a fenyőbogyula! Nagyon prímán hat!:)
...csak még fura a nagy zabálások után!:P

Reggel mérlegre is pattantam: semmi változás. Centiztem is: az se változott! Viszont a nagy pókhasam egész lapi lett!:D Hétfő óta így csak az a 70 deka ment le! Kevésnek találom, de nem adom fel!

1 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

Hát miket olvasok itt? Fogdoki? Sugi ügyes volt ezek szerint. És te? Múltkor visszamentél? :)