2010. április 3., szombat

Robban!

A gépem továbbra is mókázik... Közben persze arra is rájöttem, hogy talán nem is a gép a ludas, lehet, hogy az egerentyű kezdi megadni magát!:P

Valamiért nagyon feszült voltam ma!:(
Valahogy nem ment semmi!:(
Találtam egy szép medél mintát, ami tök jól le is volt írva, sőt, lépésről lépésre még kép is volt hozzá. De nem ment... Mintha az agyam nem akart volna engedelmeskedni... Mintha egész nap csak néztem volna ki a fejemből!:( Nesze neked logika, meg térlátás!:P

...és a csúcsok csúcsa az volt, hogy a drága párom a naciját követelte, amit persze még nem varrtam meg. Naná, hogy nem, hisz cipzár van a szárába, és a bélést is ki kellett műteni belőle! Akárhogy hajtogattam, sehogy nem akart passzolni! Vért izzadtam, és még bőgtem is egy sort, mire az egyik szára készen lett!

Pihizésképp begyűrtem egy nagy szelet sonkát szalonnástól, 2 tojást, egy falat kolbiszt. Mostmár a gyomrom se érzi jól magát!:(

Ja, és a párom a holnapi "ünnepi" feladatot is kitalálta nekem: nyessem le a bodzát az udvaron! ...hiszen azt mindig én csinálom!:P
...azt hittem, pihi lesz!:( Már megint túl naív voltam...
Jesszusom, amúgy is nagyon lujsta vagyok mostanában!!! Ezt a 2 napot simán át tudnám aludni!!!

Nos, ha innen feltápászkodok, lenyiszálom a másik szárat is! Közben hallgathatom a Star Wars első részét!:)

...és ha még lesz időm, ismét előkapom azt a mumus mintát, hátha mostmár más színben látom a világot! /Legfeljebb bőgök mégegyet!/

Nincsenek megjegyzések: