2010. április 1., csütörtök

Első nap

Reggel nagyon korán felébredtem, mert fájt a fejem. Quarelint reggeliztem!:P Persze az ébresztőig feküdtem nyugiban, és próbáltam nem szenvedni!

Sugi reggel kicsi kiakadt, mert azt mertem neki mondani, hogy ma is menjen a suliba nadrágba. Még jó, hogy hallgatott rám, ugyanis elég hűvös volt kint!

A munkahelyen... Jó sokan kezdtünk ma. Én persze már tudtam, hogy hová kerülök, de a tűzvédelni, és balesetvédelmi oktatáson azért ott voltam.
Utána pedig a régi munkámat folytattam!:)
...azt is észrevettem, hogy a régi dolgaim közül még pár hasznos limlomocska ott maradt a helyemen!:)

Szóval ügyes voltam ma. Élveztem a dolgot, és kellemesen elfáradtam! ...az egyetlen negatív dolog: a vízhólyag a sarkamon! Hülyecipő!!!

Ja, és ezzel vége is a hétnek! Holnapra mindenki szabit kapott!

Nincsenek megjegyzések: