2010. április 5., hétfő

Húsvét=fejfájás

Igen, iszonyat fejfáfásra ébredtem! Nálam ez automatikusan jön! Régen a sok pacsulitól. Most pedig szerintem a hidegfronttól!

Utálom a húsvétot! Pontosabban a húsvét hétfőt!
..bár pár éve úgy igaziból nem is tartjuk... Sugi mamánál, én pedig "rejtőzködöm"!

...talán azért, mert 3 éve pont húvétkor halt meg a szeretett mamám!:( Rossz emlék! ...és pont ezért nincs kedvem semmi ünnepléshez, semmi jópofizáshoz! ...és hogy mégjobban utáljam, anya halála is beárnyékolja az egész áprilist. Ő pontosan mama után 2 héttel halt meg! 2007-ben...

Szóval kicsi kedvetlenül rejtőzködtem, és megúsztam az egész cécót.
...és közben megfűztem életem első peyote háromszögét. Naná, hogy zsupsz bele a közepébe, és nem a legegyszerűbbel kezdjük! Medál lesz belőle!:) Majd ha lesz időm, egy képet is felteszek róla.

Most pedig szunyálni kellene, mert holnap munka! Fura...

Nincsenek megjegyzések: