2010. április 16., péntek

Közmunka

Tudjátok hogy hívják a mi községünkben a közmunkásaokat? KÖZMUTÁNSOK!!!

...ezek szerint én is egy közmutáns vagyok! Ráadásul a rosszabbik fajtából való: mert a tűzhöz közel ülök, azaz bent vagyok a polgármesteri hivatalban! Igen. Pont ezért rosszabbik fajta!:P

DE azt nem látják, hogy igenis dolgozok! Látszólag ülök egy íróasztal előtt, és pötyögök a billentyűzeten... DE azt nem látják, hogy jön egy nap 100 ügyfél, azt nem látják, hogy nyilvántartásokat vezetek, és nem csak a monitort bámulom... Azt nem látják, hogy több 100 oldalt legépelgetek, és 100 borítékot megírok naponta tértivevénnyel, stb...

DE nem panaszkodom! Örülök, hogy van munkám, és nem otthon kell ücsörögnöm, nem lógok csak úgy a levegőben! ...és hasznos embernek érzem magam! ...és nem vagyok depis!:)

Pár éve voltam már közmunkán. Akkor minden másabb volt. Azt utáltam: akkor ugyanis leveleket hordtam, és senkit nem érdekelt, hogy mit tanultam, és esetleg mit tudok. Most más a helyzet! A vezetőség is más! Most nem érzem azt a megalázottságot!
Most mit érzek? Azt, hogy szeretnek bent, és elismerik a tudásom, a munkám!:)

Nincsenek megjegyzések: