2010. április 2., péntek

Most mi van???

A faxom kivan... Bocsi... Egyszerűen nem tudtam belépni a blogomba...
Csak egy kicsit csaltam meg a hoxás naplómmal, és már meg is sértődött???

Nembaj...

Szóval reggel pakolással kezdtem! Én kis naív, azt hittem, hogy egy nap alatt végzek a takarítással!:P De nem... Valami mindig közbejött, és így nem haladtam!

Először is konyhaszolgálat: borsóleveskét főztem...

Utána beszéltem telegrácson egy jót Ani barátnémmal!:)

A lapim lelkibe is belemásztam, mert néha nem tetszik amit művel: pl. egyet klattyanok az egérrel, a gép pedig duplaklikknek veszi!
...csak reménykedni tudok, hogy nem vírus!

A párom is beállított a fényképezőgéppel, hogy kellene egy pasinak igazolványkép. Ő lefényképezte a manust, de lécci szerkesszem meg, és nyomtassam is ki! A nyomtatóm persze gernyózott, de 8 db képből 5 db jó lett. A többire tintapacát köpött!:P

No, és ha már benne volt a fotópatron a nyomtatóba, megcsináltam a páromnak a névjegykártyát, amiért már nyefegett egy ideje... Összecsaptam - éés tökjó lett!

Délután 2-kor elhúztunk a játszóházba...
Jó lefárasztottak a gyerkőcök! ...és csodálatos módon az érthetetlen, és ügyetlen apukákkal is türelmes voltam!:P
Legyártottam egy jópár karton-kosárkát, és egy féligkész festett tojást összetörtem!:P

...és utána itthon lezuhantam a gép elé! ...mert hiába voltam egy HŐS, rohadtul hiányzott a zinternet! ...de hát egy totálfüggő emberkétől nem is várhatunk mást!:P

Nincsenek megjegyzések: