2010. április 26., hétfő

Álmatag...

Nem tudtam normális címet adni... Olyan álmos vagyok, legszívesebben bekucorodnék az ágyamba!
Tegnap hosszú napunk volt a választás miatt! Napi 1 kávé helyett 5-öt, vagy 6-ot is lezúdítottam!
Utána persze még pörögtem egy kicsit, és este 10-kor nekiálltam hasizmot erősíteni!:P
Biztos csak a torna hiányzott, mert utána ahogy lefeküdtem, és párnát ért a fejem, azonnal szunyáltam!

Ma pedig pihi helyett nagymosás volt! Mama teljesen belelkesedett, hogy ha már itthon vagyok, mossunk! Szerintem 3x annyit kimostunk, mint normál esetben... Mindegy. Szép idő volt, és meg is száradt minden!:)
...csak a pihi maradt el...

Most délután elnyúltam a tv előtt, és néztük a férjek gyöngyét. ...majdnem épp elszunnyadtam, amikor megszólalt a párom: ő éhes! A pasi a tv-ben olyan jóízűen ette a tésztát, hogy neki bizony sajtos tészta kellene!:P
Szépen beszereztük a hozzávalókat, és megcsináltam a tésztát.
Biztos fincsi volt, mert 2 tányérral is evett belőle! Sőt, még Sugica is evett, amin meglepődtem! ...mert ugye Sugikám állítólag mamánál vacsizott.

Én nem szénhidrátoltam!:P Szigorú vagyok magammal szemben nagyon!

A titkos naplómba is nyefegtem egy sort...

Nincsenek megjegyzések: