2010. április 15., csütörtök

Nem blogtéma, DE...

...most nagyon felhúztam magam!
Tudom, sokan olvasnak, DE ezt képtelen vagyok magamban tartani!

Délután még úgy éreztem, hogy nyugis vagyok, fel tudom dolgozni a dolgokat...
Tévedtem!

Csúnya dolog lesz, amit leírok: a községemben élők egy része buta, gonosz, rosszindulatú! ...és nem is tudom, milyen jelzővel illessem meg őket!

Ha az ember a kisujját nyújtja, az egész karja kellene! ...és akkor még finoman fogalmaztam! Ha nem lettem volna finom, akkor így szólt volna a mondat: az ember a kisujját nyújtja, és letépik a karját, és miszlikre marcangolják, mint a legprimitívebb vadállatok! Bocsi, de még a primitív állatok se tennének ilyet, hisz azok ösztönlények, és nem hinném, hogy ekkora gonoszság, és rosszindulat lenne bennük!

...tudom, rébuszokban beszélek ismét! Szokásom néha... Aki tudja, az érti... No...
A lényeg, hogy vannak emberek, akik segíteni szeretnének másokon, a szívüket-lelküket adják. Keresik a lehetőségeket, lejárják a lábukat...
...és ugye az lenne a természetes, hogy a kis közösségünk örülne a lehetőségnek! Ha nem is a saját maga boldogulása miatt, hát azért, mert vannak akiknek sikerülhet, és boldogulhat ezáltal!
DE itt nem így működnek a dolgok! Látom, itt az a módi, hogy ha valakinek nem sikerül, az átgázol mindenkin, és pocskondiáz mindenkit! ...és jártatja a kis száját össze-vissza, és azt hiszi, hogy hú, milyen jó csaj ő, és milyen bátor!
Nos, én ezt nagyon buta dolognak tartom, és rettentően szégyellném magam az illető helyében! ...és akkor most megint finoman fogalmaztam!

...dióhéjban ennyit. Már bánom, hogy felmentem az iwiw-re, és megkerestem "azt" a hozzászólást!

...és most ezen mérgelődöm!!! ...és csodálom azokat az embereket, akik mindezek ellenére folytatják a szent, és kitűzött céljukat: segíteni másokon!
Én KÖSZÖNÖM nekik!:)

Nincsenek megjegyzések: