2010. április 27., kedd

Net-gondok

Tegnap este otthon többször is elment a net. Állítólag az én lapim volt a bűnös, és tuti miattam mászott fel valami szar...

...jön a régi duma...

Végül a hoxázás miatt volt az egész "netelmenés".
Mielőtt felrobbantam volna mérgemben, kikapcsoltam a lapim!:P Okos enged! ...no és persze hallgatóztam, hogy mi a helyzet... Birizgálja a routert, vagy nem???

...és végül addig-addig hallgatóztam, hogy elaludtam!:)

Ma tesztelni fogom a rendszert otthon, és nem megyek hoxázni... Majd holnap!
De biztos vagyok benne, hogy nem én voltam a hibás!

Szerintem nem tudja felfogni, hogy milyen fontos nekem az, hogy "beszélgessek" másokkal... Nekem szinte csak netes-barátnőim vannak, és bizony nagyon hiányoznak, ha nem találkozunk!

...és egy kis bibi... Nem látszódnak a megjegyzések, pedig bemoderáltam őket!

Szóval Kacajka: Igen, nagyon ügyes volt Sugi! Kapott egy csomó matricát, könyvecskét, fogkrém-mintát! Büszke voltam rá!:)
...az én fogacskáim pedikg azt várják, hogy a gazdijuk összekapirgásszon egy kis zsét!:( Meg tlán egy másik dokit kellene majd találnom: nem szeretnék nagy kifúrt likakat, amiből egy hét múlva kipottyan a tömés!:O

Nincsenek megjegyzések: