2010. május 1., szombat

Éljen május 1.!:)

Reggel nagyon nem akarózott kimászni az ágyikóból!

9-re elméletileg már kint kellett volna lennünk, de eltötymörögtünk. Közben hívott az egyik tanárnéni, hogy kellene neki a festőkészlete. Mondtam neki, hogy jöhet, mert úgyis a sajátomat viszem, az övé félre van téve...

Rendesen fújt kint a szél, így fedett helyen festettünk az egyik ovónénivel.
Sugi közben a rohangált ide-oda. Benevezett az aszfalt-rajzversenyre, amit meg is nyert!:D
Én pedig pingáltam szorgosan.
Most aránylag jó volt a gyerkőcöket mázgálni, bár volt egy kislány, akinek "kimászott a csiga az orrából"... Volt már rá példa, hogy olyan szutyin jött a gyerkőc, hogy elküldtem mosakodni: kajamaradék, rászáradt fika, stb. Blaaaaa....

Délig voltunk elméletileg, de 2-kor még pingáltam!:P Tetszettek az új minták mindenkinek! Némelyiket kicsit "tetkósra" csináltam. Ja, és volt egy felnőtt paciensem is - egy szakállas manus. Kalóz lett belőle!:P

Sertéspörit ettem ubival, és fujdenagyonpocsékságos virslit. Utána itthon még egy kis sülthusit. Semmi nyalánkság nem csábított el!:)

Kicsit a szívbajt hozta rám a lapikám, mert nem akart indulni. Tibi lehelt belé életet!
Fúúúú, leizzadtam, remegtem, minden bajom volt!

Mi lenne velem net, és hoxázás nélkül??? ...és mi lenne a farmommal? lerohadna a szőlőm!:(
Micsoda gondok!:P

Nincsenek megjegyzések: