2010. május 31., hétfő

Para-nyanya

Tegnapelőtt elkezdett fájni a torkom!
Nagyon féltem, vagyis még most is félek, hogy úgy járok, mint a multkor. Nem akarok hólyagos-gennyes torokgyulladást ismét!:(

No, de térjek vissza a szombatra: egész délelőtt szakadt az eső. Kint ügyködtem a konyhában, így eltelt gyorsan az idő.
Közben gernyóztam a flower-power gyöngyös virággal. Sehogy se akart összejönni, tök ideg voltam miatta!

3-kor jöttek értünk, és mentem egy kicsit arcot festeni. Arra se volt időm, hogy egyek egy pár falatkát! De jó volt, szépeket csináltam. Igaz, pingáltam vagy 20 sárkányt zsinórba, de jól volt mégis!:)

Tegnap délelőtt ismét konyhaműszak: halat rántottam, zöldséges krumplival. Magamnak pedig zöldség levest főztem.

Ja, tegnap egyébként kaptam egy részletes leírást arról a virágról, és sikerült megfűzni! Nagy sikerélmény volt!:)

Nincsenek megjegyzések: