2010. június 4., péntek

Elfelejtettem...

Naplót kellett volna írkálni, a héten többször is.
Valahogy nagyon fárasztó volt ez a hét, pedig csak ücsörögtem egy gép előtt, és pötyörésztem rajta!:P

Mik is történtek? Hét elején az arcom összecsipkedte egy szúnyog. Viszkettem, vakargattam volna, ha mertem volna... Ronda piros foltok voltak a képemen.
Az aszisztensünk tanácsára bekentem fenistillel, ugye, minek menjek dokihoz ilyen hülyeséggel...
Nos, a fenistil kicseszett velem, és pikkelyesre száradt az ábrázatom! Mint CSISZOLÓVÁSZON!:(

Fizuosztás is volt, így vásárolgatás is.
Kaja, gyógyszertár... Alig maradt valamicske, pedig még csekkjeim is vannak!:(
Najó, kicsit élvezkedtem is, mert duriztam egy jóóóót! Suginak vettem pár cumókát, 100 Ft volt darabja!:)

Gyöngyörésztem is. Majd teszek fel képet a legújabb kreálmányomból.

...és "kismvity" is elkezdett hoxázni. Van egy titkos napló, amibe a receptgyüjteményem pakolászom. Azért titkos, mert a netről vannak... Szóval saját használatra tettem fel, nem közzététel céljából. Persze, ha valakit érdekel, csak jöjjön!:)
ÁÁÁÁ, mint egy tudathasadásos: az a kismvity is én vagyok, ha valakinek nem lenne tiszta...:D

Fogyi. Megy!:) Nagyon fekszik ez a ragadozóság! ...bár Tibi néha kiakad, és már többen abban a tudatban élnek, hogy cukros vagyok!:)
Tibi egyébként kapott a héten pirospontot: hozott nekem szójaitalport. Így hétvégén csinálok valami fincsiséget!:D

Időjárás. Olyan ratyi idő van, hogy ma begyujtottunk a kandallóba! Nóóóóóórmális dolog ez? Június van, vagy miaszösz, és nem november!!!:(

Nincsenek megjegyzések: