2010. június 22., kedd

Bizonyítvány

Ma reggel 8-kor évzáró volt a suliban. Sugi könyvet kapott a jó tanulmányi eredményéért, példás szorgalmáért, és magatartásáért.
Az alapítványtól pénzjutalmat kapott, és gyorsan be is jelentette, hogy neki az a "zsé" kell! Na, gyűjti a búcsúra!:)
...és megkapta a bizonyítványt is! Második osztályba léphet!:) Egy csomó szöveges értékelés, és a végén ott áll: kiválóan teljesített!:)

Olyan büszke vagyok rá!

...bár jó lenne, ha a magatartása itthon is olyan jó lenne: nem makacskodna, nem hisztizne, nem feleselne, szótfogadna stb. Ja, és nem sározná össze magát. Mert a kiscsaj valamiért vonzódik a sárhoz: imádja gyúrni, kenni, dagasztani. Engem meg a frász kerülget, mert állandóan nyakig retyós!
...és a szorgalma... Jó lenne ha a házit megcsinálná szó nélkül, és nem kellene nyaggázni, hogy olvasson! Mert a kis süsü szépen olvas, csak lusta nekiülni, és gyakorolni!

...na, nyomom én itt a sok blablát. Bezzeg én utáltam olvasni, és bőgve mentem suliba!

Nincsenek megjegyzések: