2010. június 15., kedd

Szünet

Ma volt az utolsó tanítási nap!:) Szeptember 1-ig szabin van Sugi!:)
Délben hazajött, és bejelentette, hogy megy Irénke mamáékhoz. Persze Irénke mama nem tiltakozott, így a csajszi összepakolta a cuccait villámgyorsan, és ment mamáékhoz!:)
Kint voltak a kertben délután. Nem tudom mit csináltak, de élvezte a lánykám!:)

Most csönd van itthon! Ilyankor valahogy olyan üres a ház. Valahogy nem találom a helyem!

Próbáltam fűzni, de hullámos lett, nem vagyok igazán elégedett vele! Tudom, hogy ezt a fajtát cérnára kell fűzni, mégis damilra csináltam. Vessek magamra!

Ma egyébként jó napom volt!:) Az apeh megdobott egy kis pénzmaggal! Hááát, jókor jött!:) Nagyon örültem neki!:)

Ja, vacsinál ismét konyhatündérkedtem: szecsuáni csirke volt a vacsi. Nem üveges, hanem saját kutyulmány. Saját zöldségekkel, sajtát fűszerezéssel.
Tibi be is falta szó nélkül az adagját. Bár lestem egy darabig az arckifejezését. Lestem, hogy mikor jelenti be, hogy elég, és nem lesz tovább kísérleti nyuszi!:)
Szerintem már kezdi megszokni ezeket az akcióimat!

Ja, a boltban néha furin néznek rám. Itt "Világvégefalván" ufónak nézik az embert, ha szójaszószt keres a polcon, vagy tk lisztet...

Munka. Ma sok volt! Kedvemre nyilvántarthattam! Hülye mánia, de élvezem!:P
Nagyon sajnáltam az egyik intézményvezetőnket: ellenőrök nyaggázzák. Napok óta... ...és az a rosszindulatú, mindenbe belekötős, tudálékoskodó fajta! BRRRRRR!!!!!

Majdnem elfelejtettem: tegnap dokinéninél voltam. Allergia miatt: ismét vörös foltos lett az arcom, és elviselhetetlenül viszketett.
Kaptam bogyeszt, calcimuscot, és kalcium pezsitabit is innom kell.
Valószínű, hogy valamelyik fodrász-kenceficét nem bírta a bűröm!:P

Nincsenek megjegyzések: