2010. május 6., csütörtök

Elmaradva...

Régen írtam már... Nem is nyefegtem a titkosba se...

Hétfőn elkezdtük a pályázathoz gyüjtögetni az anyagot: azaz kibicóztunk a lakossághoz, és "meginterjuvoltuk" őket. Volt aki örült nekünk, volt aki fel se fogta miről van szó!
Érdekes, hogy 100% támogatottságú a dolog, mégis van akit hidegen hagy!
No mindegy, én megtettem minden tőlem telhetőt. Sőt, szerintem én türelmesebb voltam mindenkivel, mint a két leányzóm, akik szintén mászkálták a falut. Én ilyen vagyok: sokat beszélek, DE ha valaki el akarja mondani búját-bánatát, én meghallgatom!

Kellemesen elfáradtam, sőőőőt. A hátsó felem iszonyatosan fáj! Először azt hittem izomláz, de tegnap este óta úgy érzem, hogy a csontom fáj!!! Néha sírni tudnék, úgy szenvedek! Fájdalomcsillapítót eszegetek, de nem használ... Ilyekor jön a para, hogy mi a fittyfene bajom lehet???

Sugiék ma múzeumlátogatáson voltak. Tetszett neki nagyon! Ettek fagyit is, aminek nemnagyon örülök: fáj a torka!
Biztos kifáradt a csajszika, és éhes is volt amikor hazaért. A nemisszereti frankfurti levesből 2 tányérral is bevágott!
Fura neki, hogy én főzök!:) ...mindig biztatnom kell, hogy egyen, én is finomakat tudok főzni! Nem csak a konyhásnénik a suliban, és nemcsak mama tud főzni!:)

Jajjj. Hétvégére punnyadást, pihizést, és egy lájtos nagytakarítást terveztem. DE a mamiékhoz el kell majd mennem...

Nincsenek megjegyzések: