2010. május 22., szombat

Az első...

...ősz hajszálamra bukkantam tegnap!
Na, ettől még nem fogok kardba dőlni!:P ...és persze továbbra se érzem magamon, hogy öregednék!

Csütörtökön rádöbbetem a tényre, hogy dolgozhatok szívvel-lélekkel, minden tudásom beleadva, úgyis lesznek olyanok, akiknek nem felel meg a munkám!
Jött egy reklamáció: Náluk nem voltunk, és nem is tudtak a pályázatról, és hogyképzeljükmiezt!
Persze az én utcámba, így személyesen nekem szólt a dolog...
Érdekes, mert minden házhoz becsöngettem, vártam, kiabáltam, megnéztem zárva-e az ajtó, és ha zárva volt, vagy a rikoltozásom ellenére nem jöttek ki, megállapítottam, hogy nincs otthon senki, és mentem tovább...
Nos, reklamálóéknál zárva volt a kapu. Kiderült, hogy reklamáló néni kórházban volt 3 hétig, férj pedig dolgozott. ...és akkor is, mi az hogy én nem voltam náluk! ...és mit képzelek én magamról... naja, így is volt, akit hétvégén kaptam el, volt akit munkaidő után!
Igazán szarul esett a dolog!:( De nem mutattam. Mosolyogva felírtam a nevét, címét, és ha lesz ilyen pályázat még, ő lesz az első!

...Jah, ő nem tudott semmiről! Az egész falu ettől volt hangos! Tudták a szomszédai, tudták a gyerekei, meg az összes retyerutyája!
...valószínű szépen elüldegél a babérjain, hogy majd... ...és kicsúszott a határidőből!

No, ennyit a munkáról!:P

Sugica mostanában nagyon nehéz eset! Szerintem már nagyon várja a szünetet! Látszik rajta, hogy elfáradt!
Igaz a gyereknapot azért várja a suliban! Hivatalos vagyok én is: megint össze kell firkálnom a gyerkőcfejeket!:D

1 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

Az első? Jó neked. Nekem már annyi volt/van, hogy parókát lehetne belőle csinálni. :)