2009. szeptember 4., péntek

Macerás!

Bocsi ismét, hogy eltüntem...

Valahogy olyan macerás megnyitnom a blog.hu-s blogomat!:P Már gondolkodtam a költözésen, de sajnáltam otthagyni az irományom. (Az export nem ment... Nem az én hibám...)
Szóval most rövid leszek, és megpróbálom a cuccomat valahogy átvarázsolni a blogspotra!

Sugika iskolás lett! Már 5 pirospontja volt tegnap. A mait nem tudom. Gyüjtöget szorgosan. Ma egyébként népitáncra is ment. Nem tudom hogy tetszett-e neki. Nagyon lelkes volt!:)Az angolt most kihagyjuk. Ugyanaz tartja, aki az oviban is csinálta. Az meg nekem nemigazán tetszett! A pénzt begyüjtötte, a gyerekem viszont szinte semmit nem tud!:P

Én virulok... Készülünk a falunapra szorgalmasan. A tombolákkal bíbelődtem ma is. Amúgy kicsit olyan vegyes a hangulatom... De erről most inkább nem írnék... Egy dolog miatt elkenődtem egy csöppet - de majd túlteszem magam rajta!

Ennél viszont sokkal szomorúbb hírem is van: szegény Dönci kutyusunk ma reggel meghalt!:) Sírtam... Már nagyon öreg volt! Tibi eltemette...

De ha már az állatkáknál tartok... Öreganyó nevezetű cicamama előhozott egy majdnem hófehér cicababát. Még csukva van a szeme. Teljesen elbűvölt a kis szőrpamacs! Bejelentettem, hogy meg kell tartani! Hazahozzuk ha nagyobbacska lesz! Legalább Dolfy cicánk nem fog unatkozni!

Nincsenek megjegyzések: