2009. szeptember 18., péntek

Xar kezdet...

Most, este 8-kor volt váltás a kocsmában.

Segítettem Tibinek a leltárnál. Pontosabban én csináltam helyette.
Kicsit kikeltem magamból, mert állandóan volt valami bánatuk, nem hagytak számolni.
Nagyon nem volt szimpi a dolog, mert feltűnt egy-két új arc. Az egyik különösen ellenszenves, még a szeme se áll jól! (Igen, a belső antennám egyből jelzett...)
Nos, ez az illető eltört kapásból egy poharat, utána pedig kettétört egy biliárd-dákót.

Jó nagy veszekedés volt, mindenki mondta a magáét. Végül fizetett az illető a tulajnak a rongálásért...

Alig vártam, hogy megszámoljunk mindent, és húzhassak haza!

Sugi itthon már feküdt. Gyorsan megfürdettem, és ment szundizni. Vitte az ágyába az új plüsskutyáját. Nagyon szép kis játékkutyus: hófehér a szőre, és rózsaszín "ruha" van rajta.
Megérdemelte a kutyut!!! Összegyűjtötte a pirospontokat, piros-csillagokat, és kapott egy arany csillagot!
Olyan kis szorgalmas!:) Nagyon-nagyon büszke vagyok rá!!!:)

Ja, majdnem elfelejtettem. Ma kint a piacon majdnem odafagytunk a székhez. Szabályosan vacogott a fogam, annyira fáztam!
Ebéd után elég vacakul éreztem magam, talán megfáztam...
De azért reménykedek benne, hogy mégis megúszom!

Nincsenek megjegyzések: