2009. szeptember 13., vasárnap

Macerának vége!:P

Kezd a hócipőm kilenni: van amikor be se tudok lépni a saját blog.hu-m szerkesztőjébe! Itt, a blogspot-on sokkal egyszerűbb!:(
De hiába próbálom egybe átköltöztetni a blogom, nem megy...
Így egyesével kell áthoznom a bejegyzéseim!:P Mindegy...

Csak röviden...

Suginak 11 pirospontja van már! Nagyon tetszik neki a suli!Viszont szerdán reggel telefonált a tanárnéni, hogy menjek Sugiért, mert fáj a hasa...
Igen, ismét a torka van begyulladva! ...nálunk ez már csak így megy.Persze most azért fájt a torka is, és jól be is lázasodott!
Állítólag alig volt gyerkőc a suliban!

Tibi is elkapta... Neki is fáj a torka neki is! Nagyon nyöszögék a drágáim!

Én eddig hősiesen bírtam: erre elkezdtem tüsszögni! Nopuffneki! A fejem is fáj... Olyan nyomin érzem magam!:(

Tegnap-tegnapelőtt falunap volt nálunk. Most is firkáltam a gyerkőckéket! Most közönségem is volt: páran nem hagyták, hogy összekenjem őket, viszont nézni azt szerették!:)
Sugi a mamival volt. Szegénykém jól kirohangálta magát. Annyira, hogy összeesett. Még jó, hogy elkaptam! Totálisan rámhozta a szívbajt! Nagyon-nagyon megijedtem!!!

Ha valakit érdekel, a 90 napost még bírom, és fura módon fogyok is!
Itt megleshetitek a fogyis-blogom!

Ja, majdnem elfelejtettem: a kis szőrgombóckánk-cicánk szépen cseperedik. A szeme még mindig csukva van. ...és már neve is van: Gombóc Artúr!:) Nagyon dagi!:)) Imádom!!!

Nincsenek megjegyzések: