2009. szeptember 17., csütörtök

Agyteszt

Pár napja nagyon elkezdett foglalkoztatni a jobb agyféltekés rajzolás.

Nem, nem jártam semmiféle tanfolyamra, egyszerűen csak gyüjtögettem az infókat, és nekiláttam csak úgy magamtól. Amúgy se lett volna 30-40 ezer forintom egy 4-5 napos tanfolyamra... No, meg itt a világ végén tuti nincs is ilyesmi!:P

Szóval tegnap este elkészült az első portrérajzom. Naná, hogy nem egy székkel kezdtem, hanem durrbele a közepébe.
A Quelle katalógusból néztem ki egy érdekes arcú csajszit. (hirtelen más újságféleség nem akadt a kezembe!)
Szépen fejjel lefelé fordítottam, és letakargatva elkezdtem firkálgatni.
Először tényleg firkának tűnt!:D
Az eredményt pedig majd beszkennelem!:)
Szerintem tökjóóóóól sikerült!

Ezen felbuzdulva ma beszerztem egy pár rajzolásra is alkalmas grafitcerkát!
Talán majd mást is megpróbálok összehozni!:)

Ja, és találtam egy agytesztet. Itt a link:
http://www.ideal.hu/eletmod/1855-agyteszt.html

Az én arányom: B6:J14

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A könyv pedig itt letölthető!:)

6 megjegyzés:

szaguldokacaj írta...

Juj, ez engem is érdekel! Láttam erről egyszer egy riportot a tévében. Le is töltöm, meg is próbálom. :)
(Azokat a rajzokat már ezzel a technikával csináltad?)

szaguldokacaj írta...

Na, megcsináltam a tesztet. Én "vegyes" vagyok szerinte. :)

kismvity írta...

Igen, így csináltam!
Pontosabban csak a bal féltekém kicseleztem, és magamtól kezdtem el firkálgatni!
Nagyon élvezem!:)

deres írta...

hello! én is tanulom a jobb agyféltekés rajzolást kissebb- nagyobb sikerrel. Ha érdekel a könyv, szívesen küldök linket, ahonnan letöltheted. Szépek a rajzok, ha van kedved nézz szét nálam is: rajz.freeblog.hu Pápá!!!

deres írta...

hoppá, látom te is linkelted ;) bocsesz kicsit kapkodok...

kismvity írta...

Deres, köszi! Megnéztem a blogodat! Tök jól rajzolsz!:)