2009. szeptember 16., szerda

A FRANCBA!!!

Igen, nagybetűsen francba!:(

A drága párom bevállalta nekem a hétvégi kocsmaműszakot! Baxxxxa meg!!! (bocsi)
2 nap!!! Okés, hogy ő lesz ott napközben, de pénteken nekem kell leltározni!:(
SŐŐŐŐŐT, szombat-vasárnap reggel nekem kell hajnal 5-kor kimászni az ágyból! ...és vasárnap este megint nekem kell laltároznom!
A büdösfrancba!!!
...és ami még a büdösebbfrancba, az, hogy vasárnap a drága párom szépen elhúz a vásárba!:( Nélkülem!!!:( ...és akkor vasárnap egész délelőtt ott kell lennem... Ott! Átkozott egy hely!!!

Hát ennyit a hétvégi karomrenoválásról! ...és ennyit a végre 9-ig ágybanheverészésről! ...és ennyit a vásárban majd veszek még csillámokat dologról!:(

Tudom, rosszmájú vagyok, de remélem vasárnap szakadni fog az eső!!!:(

Nincsenek megjegyzések: