2009. szeptember 29., kedd

Kissé elveszve...

Nem volt kedvem írni...

Fáradt is vagyok, és mindek írjak, ha úgyis csak panaszkodnék!:P

Gyerkőc hisztis, viszont ma-holnap a 2. arany csillagot fogja megkapni!
Tegnap elhatározta a picinyem, hogy könyvtározunk, viszont keresztülhúztam a számítását. Sitni kellett haza, mert az este ismét informatikai képzésen voltam! Ez volt az utolsó előadás. Nem lettem okosabb, max. az ügyfélkaput jobban ismerem. ...és volt egy-két őstermelős hasznosság is.
Majd ma könyvtárazunk!:) ...és kivesszük azt a rég áhított lovas könyvet!:)

Diéta nem megy. Egyenlőre nincs is diéta - semmilyen!:P
Addig nem nyugszom, amíg nem csinálok egy jó nagy adag keksztekercset! Ha majd abból ettem, megnyugszik a belem, és majd akkor diétázok!:P ...néha így megzakkan az ember, de én már csak ilyen vagyok!:P

Munka van dögivel! Tegnap nagyon szorgalmas voltam, így hamarabb befejeztem az eltervezett feladatomat!

Fizetés még nincs...:( Pedig utalhatnának. A gyógyszertárat kellene megtámadnom, és a kínait is. Vennem kellene egy farmergatyót. Suginak pedig felsőket. Valami olyasmit, amit ha felvesz nem lóg ki a dereka belőle! Ezer tervem van, de pénz nélkül ez mit se ér...
No meg a kaja...

Hétvégén ismét kocsmaszolgálat!:( Na, ettől aztán eléggé hisztis vagyok! de talán meg lehet úgy oldani, mint a multkor. Úgy nem olyan vészes!
Csak hát a hétvége az hétvége. ...és ha nincs pihi, az nálam egyre nagyobb gáz.
Már úgyis zambi-fejem van!:(
Szerettem volna egy olyan tükrös önarcképet rajzolni, de túl ijesztő lett volna: beesett karikás szemek, gyűrött fej... Inkább fényképről rajzoltam ismét!:)

A körmeim is felemásak: pontosabban a 10 ujjamon 3 féle köröm virít!:P Valamit csinálni kellene vele, hogy legalább a hossza legyen egyforma! Ha a bal-jobb mancsom különbözik, az nem olyan vészes...

Nincsenek megjegyzések: