2009. szeptember 21., hétfő

Túl a hétvégén...

Fárasztó volt...
Csak megerősíteni tudom, hogy nem vágyom erre a munkára egy csöppet se!

Sugi is hisztis volt szombaton!
...nem szeretem, ha az utcán szaladgál, rohangál mint a veszett nyúl! Ész nélkül...
Ráadásul figyelni se tudtam rá rendesen, mert ott kellett állnom a pult mögött!

...és még meg is jegyezték, hogy túl szigorú vagyok! De könyörgöm!!! Egy 7 éves kislánynak semmi keresnivalója nincs egy kocsmában!!!
...és még biztatták is! Legszívesebben a fejükbe léptem volna! Az én gyerekem, hadd neveljem már én!

A vége az lett, hogy hazahurcoltam a gyerkecskét, és büntiben volt: sarokba térdelt!

Nagyon nehezen értette meg, hogy miért!!! Meg milyen érzés az, hogy ha kér valamit az ember, de rá se hederítenek!:(

Csak az esti fürdés után nyugodott meg. Szépen elbeszélgettünk, és úgy érzem, megértette!

Persze a rejzolásra is szántunk időt!
Látsd a csacsit, és a nőcit hátulról!:)
Komolyan mondom, nagyon szeretek rajzolni! Egyenesen élvezem!
...ja, és közönség előtt is műveltem a dolgot, így a többiek is láthatták, hogyan készül egy rajz!
Bírtam, hogy nekik furcsa, hogy miért fejjel lefelé kezdem el a rajzaim!:)

Tegnap este egy ló fejét is lerajzoltam. Sugi kérésére!:) Ott ült mellettem, és leste! Közben hümmögött, hogy AHAAAA!!! ÉRTI MOSTMÁR!!!
Szerintem tehetséges a csemetém, tanítgatni fogom!!!

Nincsenek megjegyzések: