2009. szeptember 15., kedd

Malactakonykór???


Nem tudom, miért mondják azt, hogy nincs járvány... A suliban alig van gyerek, az oviban szintén alig van gyerek.
A kollégáim is mind göthösek, hapci-hapci hátán, torokfájás, stb. Az emberkék feje nagyon gyűröttnek néz ki!:(
Én még virulok. A takonykór egyenlőre elkerült...

Sugi viszont tegnap már ment suliba. Nem mondom, hogy már semmi baja, mert az orrát fújja veszettül... 13(!!!) db pirospontja van már!:)
A napközivel nem vagyok teljesen elégedett, mert a gyerkőckémnek este 10-kor jutott az eszébe, hogy nincs kész a matek házija! Kicsit jobban is odafigyelhetnének... De az is lehet, hogy Susu volt a hunyó, és elsunnyogta a dolgot!:P
Ja, és a tájékoztató füzijébe az első bejegyzés: "a tanult betűket tudja"! (valami ilyesmi...)
Ui1.:
H1N1 infulenza elmés elnevezése nem az én érdemem!
Egy kedves barátném keresztelte el így! ...én pedig lenyúltam... Nagyon TECCIK!!!
Köszi "Kacajka"!:D
Ui2.:
A képecske pedig Bébtől való! Bocsika, hogy azt is elcsóriztam. De az is naaagyon teccik!:D

Nincsenek megjegyzések: