2009. szeptember 30., szerda

Tervezgetek...

Most nem a shoppingolást, hanem azt, hogy miket is szeretnék lerajzolni.

Szeretném a Vénusz születését, ami persze nem festmény lenne, hanem grafit. Másolási gyakorlat. Pucér nőcit még úgyse rajzoltam (elöl nézetben). ...és ez a Vénusz nem olyan kis csontropi: mondhatám van mit rajzolni rajta!:)

...és szeretnék egy Szűz Mária képet. Nem azért, mert vallásos lennék... csak mert tetszik! Szépnek tartom!:)

A kinyomtatott fekete-fehér verziók már készenállnak. Amint lesz időm, és nyugi is lesz, és ihletem is lesz hozzá...

A shoppingolásról meg inkább ne is beszéljünk. Rádöbbentem, hogy nagyon be kellene osztani ezt a kis zsét. A farmerról például már lemondtam teljesen! Vannak annál fontosabb dolgok is!

Ja! Tegnap csináltam egy rajzolós blogot is! Hehe... Blog-bloghegyek!!! Oda majd a jobb agyféltekés rajzolással kapcsolatos infókat, összegyüjtögetett cuccokat szeretném felpakolászni. Feltéve, ha lesz rá időm!:P

Nincsenek megjegyzések: