2009. augusztus 29., szombat

Na, mi legyen a cím???

Itt vagyok... Már nagyon hiányzott a net. A blogok, a barátok, a gépike zúgása, a gépike...
Jelentem: túléltem. És megfogadtam, soha többé!!! Bár a párom is besegített rendesen pontosabban ő volt ott többet, mégis rohadtul fárasztó volt!

Volt közben búcsú, volt lagzi... Volt minden...

Képek a lagziról itt: http://kismvity.extra.hu/galeria/myfamily/
A pirosruhás Sugis képre kattintsatok!:)

Mesélni túl hosszú lenne... A lényeg: nagyon jó lagzi volt, és nagyon jól éreztük magunkat!...bár Tibi nélkül mégse volt az igazi. Ő dolgozott. Helyettem. Hogy én elmehessek!

Alig vártam, hogy végre ma legyen, és mehessek dolgozni. Reggel 5-kor automatice kidobott az ágy. Persze erőszakkal szorítottam a szemem, de az már nem volt alvás!:PPiacoltunk ma. ...és ismét nagyon kaszáltunk!:) ...jó dolog ez a mosolyterápia! Bár egy emberkének legszívesebben kikapartam volna a szemét... No, mindegy. Szemét!!!

Vettem kint a picon egy csomó gyümit. Egy csomó paprikát. Ismét fogyi!:P Blogja itt:http://kismvitydiet.blogspot.com/

Délután voltam rákszűrésen. Ez nem dobott fel annyira! Főleg az a dolog, amit a védőnéni mondott vizsgálat közben!:(A vizsgálat után jó sokáig beszélgettünk. Nem volt senki!

A kocsma-leltárral is gernyóztam egy nagyot. De feladtam. Ott egye meg a fene!!! Még a fejem is megfájdult!:P ...és most halál komolyan soha többé! Ha Tibi szeretne menni helyettem, hát menjen! De én! Soha!

Sugica nyaral! Irénke mamáéknál.

Ja, és unalmamban "kihegyeztem" a karmaim egy részét. Nagyon dögös lesz!:) Most porciból építettem!:)

Nincsenek megjegyzések: