2009. augusztus 8., szombat

Bölcs várakozás

A dolog érlelődik, de egyenlőre várok...

Kíváncsi vagyok, mikor jön el az idő! Szilárdan elhatároztam magam, és kivételesen Tibi is egyetért a dologban...

Mert zajlik az élet! Bekövetkezett az, amiről egyszer már írtam! ...és az elhatározás, az elhatározás!

Rébuszok... Tudom... De majd elmondom, ha eljött az idő!:P

Éppen ezért most itt befejezem ezt a témát!
Egyébként piszok xarul érzem magam. Fáj a hátam a jobb lapockám alatt. Belenyilalgat, görcsöl. Mellé hányinger párosul, hőemelkedés és hasmenés. Szakad rólam a víz, pedig most nincs is nagyon meleg. JAJ!!! Na, erről beszélek. Úgy belenyilal, mintha valaki jól hátbavágna!:( Nem jó se fekve (akkor levegőt se kapok), nem jó se ülve, se állva! ...talán meg kellett volna tanulnom lebegni!:P

Ja, ma piac volt. Zsákoltunk. Alig volt valaki... A piac is gyengus volt! Viszont vettem egy SZOKNYÁT! ott tetszett. Rajtam szerintem furi... Nem is tudom... Lehet, hogy a szekrényben végzi elsüllyesztve!:P

Nincsenek megjegyzések: