2009. augusztus 15., szombat

Ez nem nekem való!:(

Rettegéssel tekintek az előttem álló jövő hét elé...

Nem, nem a hivatallal van bajom, hanem azzal, hogy igent mondtam a kocsmára! ÓÓÓÓÓ, nagyon bánom! Isten az atyám, azt mondom, nagyon hülye voltam, hogy nem hallagattam az eszemre!

Most volt szerencsém egy órácskát besegíteni a kocsmában. Csak úgy, mert jószívű vagyok...
...és hogy mi a problémám??? Az az átkozott zenegép! Pontosabban nem is a gép, mert az szegény nem tehet semmiről, hisz ő csak azt csinálja, amit kérnek tőle... No, abból lett elegem, hogy milyen buták az emberek! Könyörgöm, nem csak Bógi Guszti létezik!!! Lehet léptetni a dolgot!!!
Amikor meg megmutatom, hogy hogyan lép, elkezdik össze-vissza nyomogatni. Nekiestek, mint bolond tehén a fiának! Puff - nyomtak nekem egy Dj Tiestot!:P Utána meg ott rinyákolnak, hogy ez nem is a Guszti, ez nem is cigányzene! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, ide nekem a hangyákat, hadd szegggyem föl őket!:P De amilyen príma hangulatban vagyok, még meg is rágcsálnám őket! (a hangyákat!)
Sőt, azt is bejelentették, hogy búcsúkor itt fognak mulatni! Öcccsém! Családos asszony! Ülne otthon a seggin a vendégeivel! Ilyenkor mit keres a kocsmában! Na jó, nem az én dolgom! Akkor szerencsére én már itthon leszek!:P

Más. A belezetem nem javul. A főtt krumplit utálom! Meg a rizst is. Tegnap jól bezabbantottam. Ment a hasam, és rókáztam, de lecarom!
Mától a saját módszerem szerint kajálok, és kész!

No, húzok. Félbemaradt a pakolás, a lakáskiretyózás! Nagyon rumli volt már! Remélem az ünnepig megmarad a rend!:)

Nincsenek megjegyzések: