2009. augusztus 8., szombat

Szenvedés

Éjjel nem aludtam, ha hanyatt feküdtem, nem kaptam levegőt! Csak forgolódtam, néha felkeltem, mászkáltam...

Reggel megittam a kávém, de kár volt belém!:P Egész délelőtt hánytam. Mindent. Ha ittam egy korty vizet, az is kijött!:(

Attól félek, hogy ez epekő lesz! ...de nem karom!

Ebédre ettem egy kis húsleveskét (csak levét, pici főtt krumplival), és ettem egy kis főtt galamb husit.A szervezetem viszont úgy döntött, nem emészt: hasmenés formájában kijött minden. Röpke fél óra alatt átszaladt rajtam a kaja!

Kicsit ledöltem, forogtam össze-vissza, mire megtaláltam a helyem, és nem fájt. Lassan lecsukatm a szemem, és felsóhajtottam: végre szundizhatok kicsit!

Erre a szomszédban bekapcsolták a zenét, jó hangosan! Ker-"ty"-par-"ty"!:PHát, ennyit a szundiról.

Vesztemre felugrottam, és kijöttem ide, a géphez. ...és most megint fáj! ...és működöm tovább zombi-üzemmódban!:P

Ja, találtam egy jó kis elfoglaltságot: horgolok. Adrinak igaza volt, kitűnő unaloműző.Utánanéztem itt a neten, és megtudtam, hogy ez az AMIGURUMI!:) (Amikor cuki kis figurákat, állatkákat, stb. készítünk horgolva, sima rövidpálcával.)Most éppen egy Hello Kitty-t horgolok. A feje már készen van!:)

Nincsenek megjegyzések: