2009. augusztus 16., vasárnap

Robbanjak???

sKis családom ma egy kissé felhúzott...

Sugica ezerrel dumál, és balettozik a tükör előtt! Már 7 éves, de képtelen felfogni, hogy attól, hogy énekel, ő még nem lesz hercegnő!:P Talán túl sok Disney-hercegnős mesét nézett az utóbbi időben...

Férj. Itt ül a gép előtt, nyomatja a torrent-szarját. Közben a fején a füles, és dumm-dummol. TV-ben a viva, amitől alapjáratban kihúz a görcs.

Ha véletlenül idejutok, és dologznék egy kicsit, a torrent miatt a gép csiga. FTP-ről ne is álmodjak!:( ...és jó, ha 10 oldalból 2-őt hajlandó megnyitni a böngésző, tehát még kalandozgatni se lehet!

Továbbá... Kicsit unalmas, hogy házi-rabszolgának tartanak! Könyörgöm, miért várja el mindenki tőlem, hogy körbeugráljam??? Miért csak én tudok mosogatni??? ...és ha pár napig nem pakolok össze, őket aztán rohadtul nem zavarja, hogy megesz minket a kosz!

No, és én miért nem lehetek beteg??? ...már panaszkodni se merek, mert csak annyit mondanak, húzzak a dokihoz. Semmi együttérzés, vagy valami! Pedig a lapockámnál még mindig szúr. Hajnalonként begörcsölök, és szenvedek. De dokihoz tényleg nem fogok menni! Voltam, és szerintem semmit nem ért a hülye diéta, és a gyógyszerektől csak rosszabb lett. ...és nem hiszem, hogy reumatikus fájdalmam van! Mert ez belülről jön! ...de mondhatom én! A hasam meg lett nyomkodva, és abból 100%-ra tuti a diagnózis!:( No, mindegy!

Most legszívesebben besütiznék! ...de Sugi megjegyezte, hogy nem lehet, mert fogyózok!

Tudjátok mit??? Xarok az egész fogyókúrára, meg mindenre!

...húzok, és lecsiszolom a karmaim, és csinálok rá valami újat!:P

Nincsenek megjegyzések: