2009. augusztus 4., kedd

Vagyok... Izé hangulatban!:P

No, nincs kedvem írni... Van ez így!:P

Tegnap vásár volt, felszerelkeztem csillámokból. És olyan karmot rittyentettem, hogy csak na! Majd fényképezek - ha lesz kedvem!:P Csillálos átmenetes (lila-rózsaszín), strasszokkal díszítve (ezüst virág, lila kerek kövecske). Sugi szerint gyémántos!:) Jól el bíbelődtem vele! ...meglepően ügyes a bal kezem!:) ...és a jobb is!:)

Voltak terveim, de abból nem lett semmi! ...szoknya se!:P ...cicifogó se!:P Úgy látszik, csak a 70-es és a 75-ös melltartók kelendőek! De minek olyan kis "pattanásra"... 95-ös nem volt sehol! ...na, nem morgok ezen tovább! A sötét bőrű, bálnaméretű kofákat nem zavarta, hogy szabadon lóg nekik, és ráül a hasukra a cici!:P

Ma szabin voltam. Pihiztem. Regenerálódtam kicsit! Igazából pakolni kellett volna, mert Sugi megint tetemes lomot halmozott fel! Selejtezni kellett volna keményen! Csak épp a kiscsajszi itthon tanyázott: így meg képtelenség!:P

Olyan izé hangulatom van!:P

Tegnap este a lábam nagyujjáról szakadt le a fél köröm: belerugtam a székbe! NYÜSSZ!!! Olyan szar érzés! ...nem csoda, hogy régen így kínozták az embereket!:( Vérzett, kilátszik a húsom! Pedig a lábujjaim körmét is ki akartam festeni... De így??? Kíváncsi vagyok hogy fog kinőni ott a köröm! Csámpás lesz???

De ez még semmi... A vállamon megjelentek tegnap az első hólyagok! Már lett vagy 10-12 kis pukli. Kidurrantak. ...és most enyhén vedlek! Utálom amikor olyan cafatos a vállam!:(

Ja, augusztus 20 alkalmából valószínű, hogy dolgoznom kell majd! Pontosabban azt a hosszú hétvégét végig!:( ...és most nem a hivatalról beszélek! ...hanem a "kedvenc" kocsmámról!Eddig jól megvoltam nélküle...De tegnap olyan őrületes villanyszámlát kaptunk, hogy valahogy ki kell termelni!:P

Nincsenek megjegyzések: