2009. augusztus 12., szerda

Na most aztán...

A fene azt az áldott jó szívem!:P Miért nem tudok nemet mondani???

No, mit tippeltek??? Igen, talált, süllyed. Mégiscsak elvállaltam a kocsmát! Végig én, és a B. csak tartalék. Remélem nem lesz semmi baj, és nem kell majd behívnom dolgozni!

Persze azért a Búcsúba majd valahogy csak ki kellene menni... Reszel a fene...

...és a lagzibamenést is meg kell majd beszélni a mamiékkal. Mert valószínű, hogy Sugi és én megyünk csak. Meg anyósom, ha sikerül megfűzni. Tibi helyett. Mert valakinek addig ott kell lennie a kocsmában! Mert az nem mehet, hogy délután 4-5 óra felé bezárjunk, és menjünk mind a hárman... Ez azért a bögyömben van!

Mit írjak még??? Ég a belem! ...és mindig olyat ennék, amit nem szabad. Most egy negyed töltöttpaprikát bűnöztem be. Remélem nem lesz görcsös fetrengés belőle!:( Olyan xar érzés amikor fáááááj! Még levegőt is alig kapok!:(

Ennek a gyulladásnak köszönhetően bár krumplit eszek, ami ugyen CH ismét fogytam pár dekácskát. Így lassan a -7 kilóhoz közelítek! De csak lassan...Most az a legnagyobb bajom, hogy valamelyik gyógyszernek köszönhetően iszonyat sok vizet visszatartok. Elég dunduska a bokám, meg a csülköm!:P ...és cacilni se voltam 2 napja!:P Szóval a hasam is pufók!:(

Kicsit a közmunkámról is... Nagyon szeretem!:) Teljesen más még a lelkiállapotom is! ...bent talán némelyik kolléga munkamániásnak tart... Szerintem nem lehet panaszuk rám!:)

Nincsenek megjegyzések: