2010. november 30., kedd

Nem úsztam meg...

...táppénzen vagyok. Csak el kellett mennem a dokinénihez, mert egyre jobban szenvedtem, és egyre xarabbul voltam.

Egy "kis" petefészek gyulladás lett abból a hülye felfázásból... Egy kis fertőző hányós-hasmenős vírussal!:P

Ennyit a "majd itthon kikúrálom magam" dologról!:P

Ettem pár falatkát... Mintha gyomorszájon-vágtak volna!:P Nyomin érzem magam!!!

Tibi kiváltotta nekem a gyógyszereket. Be is vettem szépen, és kicsit ledőltem.
Iszonyatosn elkezdett fájni a fejem, és ijesztően pattogtak az agyamban az erek. ...nehéz másképp leírni. Felugrottam, és szépen lecsüccsentem a gép elé. Kellett egy pár perc hogy megnyugodjak, mert valami hülye pánik tört rám, és szabályosan rettegtem. Tökjó! Meghülyültem hirtelen...

Szépen kivadásztam a kukából a gyógyszeresdobozt, és megnéztem miket írnak a mellékhatásokról. ...és ez a "tökjó": hányás, hamenés, hasi fájdalom, kiütések, apró bevérzések a bőrön, fejfájás, migrén, agyra irányuló nyomás, halucináció, fura álmok, zavartság, pánikroham, látási problémák, egyensúlyzavar, stb-stb.
Kicsit ijesztő!!! De ha ezt írta fel, beszedem. ...persze ha szarabbul leszek, visszamegyek!

Nincsenek megjegyzések: