2010. november 22., hétfő

Háborúúú, és ami utána történt

Szemét dög voltam, és nem voltam hajlandó változtatni az álláspontomon!:( Ebből lett a háborúúúúú!:P
Nyúlfarknyi leírás: miért vagyok olyan genya, hogy nem akarok szabit kivenni azért, hogy a kocsmában lehúzzak egy napot, és miért vagyok olyan genya, hogy leltározni se akarok??? ...és mi jogon xarok mindenkire???

Jól összekaptunk a drágámmal emiatt rendesen! Nem szólt hozzám, sőt, levegőnek nézett! Totál depis napok voltak, de akkor se engedtem...

A kocsmás dolog persze megoldódott, mert találtak mást. Na, ezért is kaptam...

Mindez 5 napig tartott. Utána a párom megenyhült, vagy belátta, hogy talán valamennyire igazam volt...

Most szent a "béka"!

Sugi lebetegedett, csütörtökön dokinénihez vittem. ...még mindig totál taknyos, és köhög, de ma már mehetett suliba. Dokinéni ismét felállította a "vérbő garat, tüdő tiszta" diagnózist!:P Naná, hogy kiakadtam... De mindegy...

Ja, és a "kedves" szomszédra visszatérve... Szombat este ismét bulit csaptak. Nehogymáááá a beteg gyerekem tudjon pihenni!!! Kb fél 12-ig ment a dumm-dumm zene. Utána kerek egy óra üvöltözés az utcán (qrva anyáddal, megmindennel...), és végezetül tucc-tucc zene, totál hangerővel!
Ők is xarnak az egész környékre!!! Akkor én minek tegyek nekik szívességet??? Hmmmm???

Nincsenek megjegyzések: