2010. november 9., kedd

Kóma

Voltam dolgozni, bár elég furin érzem magam...
Dokihoz nem mentem... Minek???

Enni nem nagyon merek, de azért letuszkoltam pár falatot. Ugyanis az éhségtől szédelegtem egy kicsit... A fejem továbbra is tompán fáj. Most a tarkómnál. Tuti a vérnyomim sincs rendben!

Amúgy kezd nagyon világvége hangulatom lenni. Egyszerűen nem tudom, mi lesz velünk jövőre.
Nagyon rossz dolgokat hallottam ismét!:(
A mostani közmunkaprogram megszűnik létezni, helyette más lesz. Ha fel is vesznek, csak 4 órában foglalkoztathatnak. Faca. Majd keresek 30 ezret!:( Ha keresek...
Egyébként vállalkozók is foglalkoztathatnak. Végzettségtől függetlenül el kell vállalni minden munkát. Szóval ha utcaseprői állást ajánlalank fel, el kell vállalni. A bizonyítványokkal, oklevelekkel, stb. papírokkal kitörölhetjük a seggünket! Nesze neked munkaszínvonal!:P
Ezzel a hellyel tökéletesen elégedett voltam, de úgy néz ki, ennek vége! Hiába szeretem csinálni, hiába értem, hiába megy, és hiába szeretnek engem is itt bent!:(

Más. Azt se tudom, Tibivel mi lesz. Ez az őstermelős móka se mehet így tovább. Hiába fizetjük a jó kis járulékot, ha a haszon nulla! Mert kézzel fogható bevételünk egy fillér nem volt belőle!:( ...és most még sunyi módon járulékot is emeltek!
...és a következő évi beművelést nem tudjuk miből előteremteni!:(

Jövőkép: munkanélküliek leszünk mindketten, segélyből kell majd élni. Tök ideg leszek, megy majd a marakodás, csendes terror. Örülhetünk majd, ha a számlákat ki tudjuk fizetni. Enni meg... Nos. A gyerek majd eszik a suliban, mi meg majd áttérünk a fényevésre. Az talán még ingyen lesz!:P
...és ez komoly! Tudom, falusi kis kullancs vagyok, és éheznem azért nem kellene, mert a kertben ugye megterem minden. Hát most nem termett! A vihar után nem maradt semmi. Ami meg megmaradt, az a nullával egyenlő!:(
A krumpli apró lett, és kevés. Kb. 6 ládányi az egész családnak. Venni szoktam inkább...
Hagyma: elrohadt. Répa: kicsi, és szintén rohadt. Zödség: a levele használható, a gyökere üreges, és rohadt.
Csirkénk nincs, disznónk nincs. Ez van...

...és ilyenkor szoktam mondani, hogy végülis tökmindegy, mert úgyis jön a VILÁGVÉGE!:(

Nincsenek megjegyzések: