2010. november 26., péntek

Felfázás

Már megint... Ez valami nagyon makacs baci lehet!
Kedden délután hazakéreckedtem, mert iszonyat xarul éreztem magam!
...gondolom nem kell részletezni!:(

Gyógyszer volt itthon, és a hétre szabit kértem. Túl kevés a táppénz...
Dokihoz se mentem, amit persze kezdek kicsit megbánni: tegnap nappal jobban voltam, de éjjel megint elkapott a szenvedés-görcsölés.
A hőemelkedésem se múlik, és mostmár a torkom is kezd fájni!

Miért kell nekem állandóan szenvedni a hülye felfázás miatt???
Elég ha hidegebb van, hideg a bicikliülés, vagy csak megfúj a szél, és máris...
Nyomin érzem magam!:(

Lehet, hogy hétfőn mégiscsak dokinéni lesz a dologból??? Persze hosszú még a hétvége, még javulhat a dolog!:P

Más. Csak hogy ne mindig csak rosszról írjak: Hógolyó cica hazajött több mint egy hónapos csavargás után!:) Először kis félénk volt, de mostmár ismét a régi. Szuperhízelgős macs!

Nincsenek megjegyzések: