2010. november 8., hétfő

Szenvedés

Az éjjel alig aludtam, nagyon szenvedtem. Melegem volt, fájt a fejem, és egy hülye szúnyog is terrorizált, egész éjjel rajtam lakmározott...
Reggel se lett jobb, iszonyat fejfájással ébredtem. Kb. 3 órát aludtam összvissz.
Bent a kis íróasztalom látványa se nyugtatott meg!:(
Gondoltam, enni kellene... Ettem pár faltot. Nem esett jól!:(
Elkapott a hányinger. Minden zavart, minden idegesített. Hol a hideg rázott, hol szakadt rólam a víz. Egyre csak az órát lestem, hogy dél legyen végre, és hazajöhessek.

Az eső esett, süvített a szél. Régen éreztem ilyen hosszúnak az utat hazafelé. A járdán bicikliztem, mert úgy éreztem, összecsuklok a biciklivel együtt. Remegett a lábam rendesen!

Itthon ledobtam a táskám, megcéloztem a wc-t, és végre hánytam egyet! Vagy nem végre? Mert utána se lett jobb! Lefeküdtem, erre iszonyatos fájdalom állt a derekamba. Felültem, és megpróbáltam felállni. Csak az volt a bibi, hogy nem tudtam felegyenesedni. Totál begörcsöltem, és a sírás kerülgetett.
Közben Sugi is hazaért, Tibi meg magyarázott, hogy ez epegörcs! Nagyokos! Erre én is rájöttem!

Felhívtam a kolléganőm, és mondtam, hogy ilyen állapotban inkább itthon maradok. Sajnáltam szegénykém, mert egyedül volt az irodánkban, és ő se volt valami jól!:(

Feküdtem, próbáltam pihizni, de a szél iszonyatosan fújt kint! Féltem! Erre elment az áram többször is! Kicsit megszunnyadtam, és arra riadtam, hogy túl nagy a csönd! Elment az áram teljesen!

Piszok kába voltam a bogyeszoktól, de a kaját megfőztem egész gyorsan. Utána ismét vízszintesbe vágtam magam!

Fél 5 felé tértem észhez, már csak a fejem fájt tompán. Az áram nem jött vissza! Kiderült,hogy kidőlt egy villanyoszlop valahol. Előkotortam a mécseseket... Még jó, hogy volt itthon, mert a boltba elfogyott minden darab!

Sugi egy darabig élvezte a gyertyafényt, de fürdés után nyöszke lett! Beszélgettünk jó sokat! Legalább ennyi haszna volt a dolognak!:)

...és pontban 8 órakor visszajött az áram. A StarTrek-et megtudtuk nézni!:) A famomon az eper viszont lerohadt!:( MIND!!!:(

...a fejem ismétkezd fájni! Talán bevállalok egy Cataflam-ot. Holnap meló! Nem akarom a maradék szabim elcseszni!

1 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

Bocs, de olyan jó nevettem azon, hogy lerohadt az epred. :DD Nem csoda, jó sok eső esett. :))